Servisný protokol
Servisný protokol slúži na všeobecné vyčíslenie nákladov na opravu alebo údržbu zariadenia, stroja, vozidla apod.
Umožňuje detailný rozpis nákladových položiek v skupine pre materiál a pracovné výkony (bez DPH).
Zadať možno až 20 položiek v každej skupine.
Pre automatické vkladanie loga spoločnosti si nahrajte v Nastaveniach (Moja zóna » Nastavenia) obrázok loga Vašej spoločnosti.
Podobne aj údaje odosielateľa - pokiaľ si užívateľ nastaví fakturačné údaje, tieto sa automaticky prednastavia pri prvom nahratí formulára v sekcii Odosielateľa.
Pokiaľ si ich želáte odstrániť, kliknite na krížik pod tlačidlom "Podpora" (zresetovať / zmazať údaje).
Políčka Dodávateľ a Objednávateľ podporujú taktiež automatické vyhľadávanie v globálnej databáze subjektov (firmy, živnostníci) - pre vyhľadanie zadajte prvé 3 písmená obchodného mena, IČO alebo DIČ (len prihlásení užívatelia).
Ku protokolu možno vložiť max. 5 príloh ako obrázok (JPG, PNG, GIF), alebo PDF súbor.
Tieto budú priložené na konci protokolu ako nové strany.
Vloženie podpisu zákazníka (technika)
Formulár umožňuje
vloženie vlastnoručného podpisu zákazníka napr. cez mobilné zariadenie - napr. pri preberaní zákazky.
Pre vloženie podpisu je potrebné kliknúť na ikonu ceruzky na poľom "Práce prevzal" a myšou alebo dotykový perom
vytvoriť a uložiť podpis.
Podpis zákazníka nie je možné nahrať ako obrázok, musí byť vytvorený manuálne.
Podobne je možné vložiť aj
podpis odovzdávajúceho technického pracovníka.
V jeho prípade sa však
primárne prednastaví podpis z Nastavení účtu v Moja zóna, čo je pohodlnejší a rýchlejší spôsob vytvorenia tlačiva.